Followers

Sunday, 6 November 2011

Tinggal harapan



Salam..Semakin hari semakin aku rasa aku still ada harapan ke lagi ni?Aku bagai hilang arah.Rasa nya tak larat.Dada sakit sangat,batuk tak berhenti-henti..huhu adakah aku sakit itu?ada ke problem kat lung aku?huhu malas la nak amik tahu..nnti makin complicated emosi aku ni.Pahitnya ubat sepahit emosi aku.Aku tak larat nak habiskan ubat2 tu sume.Kadang kala sendi2 aku lemah..aku nak lumpuh ke?aku akan hilang segala keupayaan ke?huhu emosi aku terganggu kacau bilau lagi..Owh Tuhan aku tak nak kan simpati tapi aku nak kan keikhlasan dari hati yang suci.


Dalam meniti hari..aku inginkan kenormalan.Aku manusia biasa yang punyai perasaan.Aku takut..aku takut sangat.Setiap malam aku terfikirkan soal ni.Maybe aku ditinggalkan sebab kekurangan aku ni kot.Or maybe just saja je sebab kesian..huhu.Berderai air mata bila ingat kisah2 sadis..huhu.Sunyi rasa nya tapi aku tak mampu bagi harapan kat orang.Betul aku tak boleh.Sedangkan harapan aku pun terkapai-kapai lagi..huhu


Dengan kekurangan aku jika aku diizinkan hidup seketika walau sebentar,still ada ke lelaki yang sudi menjadi pendamping hidup aku?still ada ke lelaki yang faham akan konsep cinta aku?huhu yang aku tahu zaman sekarang ni lelaki just nak melukai je...bila sayang okey,bila tak sayang cerai.Hidup la ko sorang2 makan hati berulam air mata..haha


Aku takut kalau terpaksa nak bgtahu kekurangan aku takut seorang insan yang bergelar lelaki tak dapat nak terima aku.Aku tahu sume lelaki nak kan kesempurnaan dalam sesebuah alam perkahwinan.Ye,aku tahu jodoh ditangan Tuhan.Tapi aku tak mampu nak meramal masa hadapan kan?


Rasa-rasa nya ada tak seorang insan yang bergelar lelaki mahu terima aku apa ada nya?Impossible kan?Entah nape aku kebelakangan ni asyik fikir teman hidup pulak..haha


Mood:Flash back


Kalau aku suka kat someone,tapi aku tak nak couple boleh?haha macam sakai je bila ingat2 dulu2..huhu.Haha pas2 ada someone cakap ngn aku,aku ni cakap camtu just takut terluka je.Itu nama nya pentingkan diri sendiri.Kalau dah suka tu tak payah simpan2,tak payah kias-kias kalau dah ikhlas.Amboii ganas punya jawapan.Habis nak orang tunggu la..macam tu?

Nak kan seseorang tunggu kita sedangkan orang tu tak tahu perasaan kita.Itu pentingakn diri nama nya cik kak oii..haha lain la kalau dah tahu tak pela juga...Ape pula aku tak suh tunggu tapi mane la tahu hati die still tergerak untuk aku k?haha gurau2..tapi aku still ingat lagi ayat ni."Nolly ko boleh jadi good frens tapi terrible and trouble lover"..hahaha bapak tak boleh blar..takpe2 aku faham nape ko cakap macam tu..haha


Tapi kalau orang tu dah tahu tapi die tak nak tunggu dan cari orang lain pas2 si perempuan terhegeh-hegeh tunggu die lagi itu namanya obsesi dengan orang tu..haha perghh terasa la kot bagi yang menunggu n orang tu dah tahu perasaan tu tapi still tunggu gak..itu giler nama nya.


So,conclusion nya pada sape2 yang menunggu tu jangan berharap ape2 sebab tak ada kepastian pun.Kalau on the way dia menunggu, dia jumpa someone else yang lagi best dan kita ni tak menjanjikan apa-apa, then adalah lebih elok dia pergi dekat yang ready dengan commitment betul tak?hahaha^_^





4 comments:

Nur Zaheera said...

Lagu bestlahhh :) Hm, berserah pada Ilahi. Dia tentukan segalanya..

mohdhazlan Dreadlock said...

Allah maha mndengar ..

kurtjagung said...

lihatlah perasaan seseorg dgn sblh mata kerna sebelah lg tuk melihat permergian perasaan tersebut.
sentuhlah kasih dan syg dgn sebelah tgn kerna sblh lg tuk mengesat air mata perpisahan.
simpanlah cinta hnya separuh dari hati kerna separuh lg tuk mengenangkn pemergiannya

=)

Ana Farhana said...

semoga sentiasa dpt yg terbaik :)