Followers

Monday, 14 November 2011

Takut tersalah menilai


Tadi kan mama tnya..budak tu baik kan kakak?haha aku senyap je.Pas2 aku cakap aah dia memang baik.Tapi aku takut aku tersalah menilai lagi.Aku takut aku percaya n aku bangga-banggakan dia.Nanti dia jadi macam dia.Tak nak aku.Tapi jujur aku cakap aku mnyukai dia.Tak tahu menyukai ape tapi dia mampu buat aku tersenyum bila melihat gambar dia dan ibunya.Gatal ke aku ni?Aku teringatkan seseorg.
Aku suka Ya Allah...ape punya perasaan kalau tgok pic pun boleh buat mulut dan hati tersenyum?aku mengagumi diri nya.SALAH ke?Aku kagum dengan sifat nya yang pemalu tu.

Aku hormat sebab dia sayang akan parents dia.Bagi aku,aku suka lelaki sedemikian.Kalau lelaki pandai jaga mak dan ayah nya konfirm2 dia boleh jaga n sayang seorang perempuan macam tu juga kan?huhu.Bagi aku dia tak ada cacat cela tak ada pun kesalahan dia dimata aku.Tapi yang aku pelik dia boleh suruh aku ingat-mengingati dia jika dia ada buat salah..hmm aku sendiri bingung.Aku pelik Tuhan,aku tak pnah nasihat dia,tapi suh aku nasihat dia.Tapi orang yang aku nasihat tak suka pun nasihat aku tu..nasihat aku tu macam sampah tak lebih dari kucing kurap..ok lupakan..Enough!!!..ape punya permainan ini?Pernah dia bertanya besar ke luka dihati aku?aku speechless..hahahaha aku terpksa menyimpang^_^

Tuhan,inikah anugerah yang kau kurniakan untuk ku?kau kurniakan seorang sahabat yang begitu ikhlas terima aku?macam mane aku tahu dia ikhlas?sebab aku tahu dia tahu keadaan aku walaupun aku tak pernah bagitahu.Dia akan bertanya hari ini keadaan aku macam mane?jauh menyimpang dari kawan perempuan kan?Kadang2 aku rasa kawan lelaki lagi better..Nak tahu nape?bila aku just panggil nama dorang..dorang akan tnya aku ada pape masalah k?kawan perempuan just tahu vice versa je..nak marah pun marah la..itu hakikat!!!

Terima kasih Ya Allah..mama pun cakap dia baik budak nya.Alhamdulillah mugkin kali ini mama tak kan salah.Aku tahu dia sahabat yang baik semoga awak akan kekal begini jika saya dah tak ada kat dunia ini lagi.Aminn^_^..

Ermm skang macam2 jadi..aku tahu mama nak peringatkan aku.Aku tahu papa pun pernah bagi warning kalau nmpak ada lelaki bersidai kat umah aku malam2 papa akan bunuh aku automatik tak bagi blaja dah.Katanya satu umah cermin adab perangai seisi rumah nya.Aku takut sangat kalau family aku datang mengejut lagi2 kalau papa g PJ..Huhu risau2 harap2 tak terjadi la..Tolong kasihankan aku boleh?nak buat apa pun buat la lagipun tu bukan rumah aku sorang je kan?^_^

Betul cakap dia hati akan sakit apabila diluar nmpak tersenyum or seolah-olah tak ada apa-apa...tapi didalam?sorry aku tak sehebat itu okeyh..Tapi yang paling penting lelaki pemalu akan sentiasa menjaga diri nya dan juga orang sekililing nya.haha tak sangka en tak lama lagi environment tak memberangsangkan akan datang..huhu aku tak nak tak nak hari itu..

"Aku tak kan kaple dgn kawan aku sendiri"...Maksud nya dia suh aku jangan kaple ngn kawan sendiri la..ada faham?itu bahasa kiasan kan nama nya sayang..haha so kali ni aku boleh kaple ngn yg bukan kawan aku sangat la kan cik adik manis..huhu.Thanx adik manis atas kiasan2 tu!!!











No comments: