Followers

Monday, 21 November 2011

Suka tapi tak suka..tak suka tapi suka


Salam.Suka tapi tak suka..tak suka tapi suka.Hmm bila aku cakap macam tu,sume kata aku gila dan pelik.Ada kata aku ni kena buatan orang la..haha biasa la tu orang melayu suka percaya benda-benda macam tu.Aku tak tahu la kadang2 aku suka kadang2 aku benci kadang2 rindu kadang2 menyampah pun ada...

Paling penting,orang sekarang pentingkan ilmu..tak ada ilmu tak ada pape.Cuba bayangkan hnya jawab kertas soalan dan perah otak..huhu.Kemahiran?kena balance kan semua baru lah mantap.Setakat cinta je nak buat ape kan?haha cakap kat diri sendiri(!_!)

Hmm well new sem,new subject,new lecturer,new mood..hihi.Hmm berkorban walaupun kelas memang start pukul 8.Ape boleh buat?terima apa ada nya.Hmm walaupun result tak 4 flat..huh kecewa frust..hmm menurun.

Thanx miss yang baik..sorry miss,pointer dah menurun.Terkejut jap miss boleh hafal dan tahu pointer menurun or menaik..keh keh i love u miss.Eh eh bukan miss tapi madam larh.
Teringat saat cerita problem kat madam hari tu..hehe tak sanggup la skang ni nak jumpa madam dan amik keputusan tuttttuutt..Pointer menurun mesti bercinta ni?haha adoyaii kena gak kat situ.Tapi sebenarnya bukan la madam..^_^

Cinta?aku tak tahu nak cakap.Aku tak tahu cinta yang macam mane..bila orang cakap pasal cinta aku diam aje..aku tahu ramai lelaki bengang dengan aku..haha.Aku ni memang pelik..Aku nak cinta yang tak payah bagitahu aku tapi biar aku rasakan cinta itu hadir..hehe so jangan bagitahu aku..haha.Aku ada imaginasi aku tersendiri macam dalam novel tu..keh keh keh.Agak-agak ape la penghujung jalan cerita hidup aku erk?still sempat tak nak jumpa cinta sejati or aku dah tak ada kat dunia ini lagi?hihi

4 comments:

Aiman said...

betul dah la tu.. tunggu dengan senyap dan rasa dgn hati dgn yakin,, baru ada feel :D

n yes.. ilmu penting..

hawiz said...

yakin keh...follow u

kyoshi_sousuke said...

agk2 ble cinta tu nk hadir??hehe

Fendy said...

seorang profesor terkenal ada mengatakan "kertas periksa final exam depan mata dia xmampu mengubah masa depan dia"...jgn berharap kpd pointer semata2...