Followers

Sunday, 20 November 2011

Suatu Kebetulan


Salam,nampak gambar diatas?Sape yang tak pernah mengalaminya?penipu penipu besar kalau tak pernah..sebagai manusia biasa kadang2 pun aku tak mampu nak puaskan hati semua orang...tapi aku bersyukur aku still mampu jalani kehidupan yang tersisa ini dengan penuh ketabahan...

Ada yang tak meyakini bahkan tak percaya aku nak balik ke shah alam..yakin dah get ready mental dan fizikal?aku tak nak ko nangis2 macam ni..haha bodoh en nangis2 sorry la hati pmpuan memang lembut macam tisu walaupun nmpak keras..keh keh.Sorry dear..aku kna pergi perjalanan aku masih jauh lagi...malah ada juga yang minta aku kongsikan pada mereka buat adik2 tu,akak sebenarya tak pandai2 nak update post2 gempak ni..thanx la kat adik2 or sape2 yang follow ni..thanx la sebab interested nak tahu..

Sorry la akak pun manusia biasa je,akak pun bnyak kali down..adik2 jgn la respect tinggi sangat..hmm thanx ye kawan,hmm bukan aku tak nak yang oii..tapi operation tu telan belanja yang amat besar.Aku tak nak la bazir duit.Lagipun aku tengah study...

Doakan aku boleh bangkit dari katil,boleh jalan,boleh menulis..itupun sudah cukup..haha aku sbnarnya bosan dah ulang-alik hospital ni,ubat ini ubat itu..Hmm macam tak ada life...
Tapi aku dah sihat,jumaat hari itu aku boleh jalan macam biasa...tapi still condition lemah lagi tak bape nak kuat..

Hmm takpela nnti tak bape nak kuat sangat,mungkin aku boleh pegang tangan someone sbgai sokongan buat bantuan naik tangga pun dah cukup...haha.Itu gunanya kawan beb.

Untuk awak yang pernah saya sayang..saya hepi dapat temankan awak jalan-jalan kat Jaya Jusco Maluri..hehe walapun kepenatan saya tetap berusaha untuk buat awak hepi dan tak tersinggung ngan saya..tak sampai hati rasa nya nak hampakan permintaan awak..Anggap lah itu satu permohonan maaf saya pernah kuar ngan orang lain dulu.

Maaf,adakah itu satu kebetulan?eh tak la aku lupa hari tu jumaat msti la ramai nak balik umah..huhu ajak aku makan kfc tapi aku tak nak sebab baru je lepas makan kfc ngn cik chinta n cik phuket..haha pas2 cik abang tu ingat aku dah makan dengan boyfreind la tu..huhu andai dia tahu aku tak pernah ada boyfreind..

Huhu tak percaya?tak percaya sudah la..ayah aku garang mane brani..nak minta kuar pun terketar-ketar..Aku rindu kat ayah aku..^_^>first bagi aku kuar pun makan kfc gak kat Giant Shah Alam..lagi2 kfc..haha muak la ngn kfc ko tu..hahaha..Teringat kat cik chinta n cik melur..hoho location kfc yg sama tak berubah..port kegemaran.Kan cik abang?nak panggil abang ke?hoho sepatutnya adik kena panggil abang la baru respect..wooo respect la dodol..^_^Sebut dalam doa ye?

Thanx sebab temankan saya sebab tak boleh nak jalan dah,sakit kepala,sakit dari perut menusuk sampai ke kepala..hari tu hujan perghh sejuk,thanx bagi pinjam sweater...haha tapi minta maaf suasana still dingin dan kekok..haha..Smpai umah nak dekat2 kul 8 malam..nasib baik dia ada..rasa selamat..Ermm jarang kuar ngn lelaki secara privacy yg kebetulan ngn baju biasa..hoho rasa sweet.sekali sekala bila nak merasa disayang..haha


Seorang lelaki jika sayangkan seseorang,walau tak kira dia kaple ngan sape
tapi tak sume pmpuan yang dia kaple itu betul2 dia sayang...let say
kaple dah nak dekat 10 tapi yang siyes cuma paling-paling 3 orang je..

Ok,dear ape yang aku harus buat..huhu dia kata hati aku tetap dingin seperti selalu...suka hati aku la nak dingin ke nak panas ke nak tengkujuh ke kan?hihi^_^
Adayangkataakuinitakpandainakbezakanantaracintadansayang...takpayahnakbuatbaiksangatdenganorang..(!_!)


5 comments:

erie said...

wah2...best nyee ade orang sayunk...hum...

nollyfyenee said...

haha best la sangat kan..hahahaha perli ke ni?lalala jgn jeles..hihi

erie said...

perli plak..syukur la ade org syunk..sy bujang ag..hahap.

nollyfyenee said...

wekk la...jeles ye?ntah2 dia ada bnyak kata bujang..untunglah bujang sy pun bujang gak..

ZYASH said...

join la nuffnang ngan churp2 plak, msk'n iklan tu dalam blog. Nanti ade income kalau rajin updated blog.