Followers

Monday, 7 November 2011

I LOVE YOU dalam hati




Awak,saya nak sangat-sangat hadiah dari awak.Saya nak kan hadiah berbentuk doa.Saya nak kan hadiah sekeping nota awak sayangkan saya pun cukup la.Saya nak kan hadiah pendengaran awak...saya perlukan awak untuk dengar cerita-cerita saya yang merepek.Ermm kalau awak tak nak dengar pun biar la saya pesankn kat angin biar angin tu tiup maka sampai lah kat telinga awak..haha.Saya nak kan hadiah pertolongan ketika saya rapuh.Saya nak kan hadiah kasih-sayang yang ikhlas dari hati nurani awak.Saya nak kan hadiah kata-kata pujian keluar dari mulut awak hnya untuk saya.Saya nak kan hadiah senyuman dibibir awak yang mampu buat saya tersenyum kembali.^_^..Yang paling penting awak faham konsep sayang dan konsep cinta saya pun cukup lah.Insyaallah.I LOVE YOU dalam hati.

P/S:Aku ada satu benda yang tak faham,kalau kaple orang2 kata kita pentingkan diri..kalau single suka dalam diam pun pentingkan diri gak ke?huhu so mane satu yang betul?Yang betulnya cinta yang punyai ikatan larh^_^,Single but not available.Kalau cinta bagai nak rak maruah tergadai nak buat ape.Aku yg tak bercinta ni selalu gak buat zina..zina hati,zina mata..cuba kalau dah kaple..macam2 zina aku cenderung buat..ilmu agama kat dada aku tak lengkap lagi pas2 pandai2 je nak penuhkan ilmu zina hati..haha^_^

No comments: