Followers

Thursday, 27 October 2011

Tinggalkanlah Lupakanlah

Aneh nya perasaan ini?kenapa?kenapa?Ape yang aku rasa?aku rasa macam sume orang tinggalkan aku,aku rasa sume orang tak ikhlas kawan ngn aku..aku TAKUT aku TAKUT!!!
Hmm tapi pada hakikatnya Allah swt tak pernah TINGGALKAN aku dan tak pernah LUPAKAN aku tapi aku je yang melupakan..see,Allah swt tak pernah tinggalkan dan lupakan umatnye kan?..
Malah parents aku pun tak pernah tinggalkan aku..kalau kawan tu aku tak sure tapi ada je yang ikhlas tapi tak sume..TAK SUME   akan ada kat sisi tapi ada je yang akan sama-sama nangis ngan kita sebab kita nangis dia pun nangis la kot.Maybe ^_^




Walau macam mane buruk pun mak ayah kita,dorang tetap mak ayah kita rite?pandai nye aku cakap kan..minta maaf aku pun manusia biasa gak kekadang tu aku pun still buat dosa ngn parents aku bnyak fikir perkara negatif gak..tapi kasih sayang dorang tak ada ganti okey cuba la test walau macam mana dugaan melanda pun selain Tuhan sape yang korang cari?mereka kan?mereka juga bukan nya rakan..rakan-rakan yang korang banggakan tu maybe ditangga seterus nya..RAKAN boleh bertukar ganti,kekasih boleh bertukar ganti..ibu bapa?

Ok,hari ini aku nak menaip also known as membebel dengan penuh feeling dan emosi.So,jgn baca dengan penuh emosi gak cuma amik feel je..haha(T__T)
Thanx ma sebab suddenly temankan akak...be a strong girl nolly!!!

Ibu,mama...papa n yang lain2 adalah orang2 penting dalam hidup aku..kekadang aku still berfikir still sempat ke aku nak merasakan kebahagian?kekadang aku takut dengan ape itu maut..aku tak bersedia lagi untuk menghadapi kematian..JAHIL kan aku ni?sepatut nya aku kna bersedia..tak tak tak aku tak bersedia lagi aku bnyak dosa lagi..macam2 dosa aku..aku still tak ikhlas lagi ngn sume ini..aku still terluka ngn orang yang sakiti aku..aku TERLUKA padahal aku tak ada kaitan sama sekali aku tak faham nape aku perlu terluka..betul ke perasaan itu?cinta?boleh jalan lah ngn cinta tu kan!!!..maybe aku terlampau berharap orang tak sakiti aku kot n maybe aku berharap dalam waktu terdekat aku nak orang sekeliling cintai aku kot..
AKU BERHENTI BERHARAP!

Kejam gila aku ni..aku manusia biasa tapi aku kejam hati aku tak ikhlas..owh Tuhan nape hati aku sakit?nape aku tak ikhlas?nape aku still teringat-ingat mereka-mereka yang sakiti aku?nape aku still teringat ngn mereka-mereka yang menipu aku..ye,btul kata mereka-mereka sume,aku ni memang bodoh..mula-mula bodoh je lepas tu dah lah aku ni bodoh n then diperbodohkan plak..Pity me rite?(ok,continue in next post)..Maafkan saya i can't forget it..saya tak terbiasa lagi,mohon ampun aku okey..(N__N)..

Hehe tadi kat hospital aku terjumpa budak ni..haha bila ingat balik segan..rasa nak gelak pulak..haha kelakar kelakar..pas2 aku terserempak ngn member dia kata muka aku nampak serabut,pucat n pesal bnyak sangat jerawat?haha okeyh aku stress!!!
Pas2 aku teringat ayat doktor tu kelakar la..ada ke dia cakap owh sbgai remaja  memang anak puan akan ada perasaan macam tu emosi tak stabil lagi bab2 perasaan..perasaan yang dulu dialami remaja seusia..LOVE LOVE..haha sengal je..mangkuk btul la..

Awak ada saya,n dokor2 yang lain pun ada..ada nurse2 n budak2 pract ni..so ini dugaan untuk awak okeyh nolly..tgok awak so special ramai doct yg tangani kes awak..lalalala hehe thanx doc..whatever it is aku enjoy aku bnyak blaja..mula2 memang aku takut tapi aku sedar profesion sbg seorg doktor memang memerlukan seorg doct untuk bersentuhan dengan patient..alhamdulillah aku dah biasa kot..malu memang malu tapi be profesional rite?nak jadi doct macam tak sempat je kan?hahaha so blaja tgok suasana je la kan

P/S:Jangan tinggalkan aku sangat mnjatuhkan ego aku sendiri..disaat luar sedar aku bertindak dalam luar kawalan..
P/S:Insyallah kalau panjang umur nak kawin ngn seorg doktor yang berdedikasi,komited n beragama boleh tak sbg pembimbing aku..lalalala ayat macam nak kna pnyepak je kan..^_^