Followers

Friday, 9 September 2011

Bila dah ada komitmen lain


Hmmm baru sekarang awk bertnya saya ke mane?baru sekarang awak perasan ke mana saya meghilang?Awak,terima kasih sebab sudi amik berat pasal saya lagi.Tipu tak tipu saya terharu..Dalam terharu tu tak tipu lah kalau saya katakan saya tak terkilan macam kerongkong ni baru tertelan 100  biji kedondong..ngeh ngeh

Awak,awak ada life awak sendiri...sblum awak jumpa cik abang awak tu.Awak ada kawan,awak ada family,awak ada sedara mara,awak ada segala-gala nya termasuk orang sekeliling awak yang sayangkan awak...So,tak payah la awak nak bazirkan sume yang awak ada untuk seorang lelaki rite?

Bnyak lagi benda yang awak perlu fikir...Kalau awak asyik nak fikir pasal feeling awak tu je sume bnda tak kan mnjadi kan?(peringatan untuk diri sendiri juga)Dunia tak kan berjalan kalau asyik nak fikir pasal perasaan kekasih ke kekasih je kan?

Awak tak boleh pentingkan diri awak dan kekasih awak je.Habis tu awak tak nak pentingkan kawan awak,family awak ke?Sape datang dulu sebelum kekasih awak tu?cuba awak fikir balik sehangus-hangus nye!!!

P/S:Sekian sahaja nasihat saya untuk hari ini.Sape makan cili dia yang terasa pedasnye!!!OK,iNI SUME HANYALAH PERINGATAN UNTUK DIRI SAYA SENDIRI JUGA.T_T




No comments: