Followers

Saturday, 10 September 2011

Bersama Mereka



Korang,kawan2 tahu tak dengan kejadian ni i miss so much all of u..korang tahu tak time tengah update post ni nolly tengah hepi sangat rasa,rasa bahagia sangat-sangat,rasa kelakar sangat,tgah senyum sengih-sengih sorang-sorang macam kerang busuk tau..T_T
I miss  all of u..kenangan memang tak boleh nak dihapus rite?Bila kenangan tu kenangan indah,mula la berangan sorang-sorang,senyum sorang-sorang,sengih sana sengih sini macam orang angau.Bila kenangan tu kenangan pahit,mula la rasa nak mnyorok dalam peti sejuk,mula la rasa nak bunuh diri,mula la nak bnci-membenci,mula la nak bom membom,mula la rasa dunia ni tak adil dan saksama..hahaha.Bila dingat segala duka tawa,riang gembira,deraian air mata kita sume...Tak sanggup rasanya diri ini nak tinggalkan kalian...sulit sangat..Nape harus kita cipta memori ini bersama?Sejauh mane kah kesanggupan aku untuk menerima sume ni?korang ada jawapan untuk itu?Seandai nya korang tak cipta sume ni..hmmmmmm

Dalam bermesra,mungkin,terkasar bahasa,dalam mungkin bergurau ada yang terlanjur,dalam berbicara mungkin ada hati yang tersinggung..Kalau ada,nolly minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki..Hehe macam post raya la..ok ni kan still raya lagi kan?keh keh

Cik chenta,cik melor thanx sebab bagi semangat..^_^..thanx sebab lend me ur shoulder...ttbe skang ni teringat lagi camne knal ngn korang..yang sorang tu ermm dengan baju kurung hijau die,yang sorang ni Allah comel nya err btul ke kami sebaya ni?heheRindu la nak mnyakat cik melor lagi..hehe macam ape cik chenta?macam pmpuan ape?g***r?i miss all of u.T_T

Cik shot sem & kak syud..thanx sebab bagi bnyak nasihat dan dorongan..T_T..Ingat Cik shot sem,ttbe tringat "Nolly,die add kita kat fb..pas2 die ntar chat"..haha cik shot sem nolly tak kisah pun la..T_T..Die memang  camtu...tak boleh nak control dah..biar la die bahagia.Bila nampak kak syud pakai cun-melecun skit msti slalu mgusik kak syud kan?"Kak Syud nak gi mne?"."Kak syud nak gi dating eh?"haha pantang nampak orang bersiap-siap sikit slalu je mgusik kan?Tapi papepun kak syud la yang paling tua skang ni & yang paling matured antara sume..

Kalau dulu ada Kak Snow White..tetiba rindu plak akak snow.Hmm dah lama gak tak jumpa akak snow.Bila ingat akak snow.."Nolly tak kisah ke akak masuk line ni?"."Amboi bukan main mesra lagi eh.boleh la tu nolly"hehe akak akak..ada2 aje kan?btw tapi bile baca balik komen2 akak tu rasa  nak gelak plak cakap pasal susu tu..haha.Akak rindu la nak dengar2 cite2 akak n share2 cite balik..huhu

Cik Raja perdana..hmm kenangn ngn raja perdana ni ttbe dah lama plak tak dengar cik perdana gelak n cite die yang panjang lebar tu..sampaikan abg baju hijau tu dah cam kita sume kot time kat DE tu..pas2 ada satu malam die cite pasal pmpuan la dalam satu buku ni..kalau pmpuan ni ciri macam ni..karakter die macam ni..haha klakar giler kot..ayat melatahnye "opocott emi"..eh ye ke?lalala,n b****t

Ermm Cik Phuket,sorry tak jawab kol..hehe ttibe teringat plak.."Nolly jom bsok pkai contact lens".Tak ada kawan la.."haha..tetiba teringat kat Madam R yang slalu je tertukar nama kita..pas2 kita slalu confusekan encik T..huh ksian die kot confuse sape yang amik microb II & sape yang amik microb III..haha
"Nolly bila nak datang sini"..haha rindu nak gossip-gossip ke Cik Phuket?hehe paling lawak bile gossip tu ttbe tramai plak yang tau n pi mai pi mai tang tu juga.Tak sangka housemate cik phuket ni kawan ngn housemate ktorg..haha..sorry slalu usik Cik Phuket ngn Encik D..keh keh

Cik Sara A.awak thanx juga sebab slalu bagi sokongan n semangat..awak,saya harap prob awak ngn Cik Abang awak tu dah settle & prob yang lain pun settle gak..Saya tak sanggup la tgok awak dilayan macam tu..Hati dan perilaku awak sangat lembut..Saya takut sangat awak akan terluka.Saya tak nak awak menangis lagi dah.Dan saya tak nak kita menangis dah kalau boleh..harap kita sama-sama kuat ok antara satu sama lain.Ye,mungkin saya ni kekadang pandai cakap je..saya cakap camni untuk diri saya gak..T_T

Ermm Cik Are U yang memang ayu..thanx lend me ur shoulder..thanx 4 da info nolly dah tgok tadi sedih sangat sangat..Don worry nolly tak kan nangis dah..percaya lah..believe me!!!..sorry terpaksa tipu..nolly cakap cam2 tak nak awak sedih ok..thanx sebab ada kat sisi..thanx sebab banyak bagi nasihat & dorongan..sorry terpaksa buat awak nangis..ok awak,awak jangan nangis lagi eh?kalau saya tak nangis awak jgn la nangis eh?kalau saya nangis pun awak jangan nangis eh..Mama pun dah tgok..rasa tak sanggup nak bg mama tau..nolly boleh tau ape yang mama rasa kan..kalau Cik Are U tak bgtau pun mama akan tahu jugak akhir nya..^_^ hmm bila ingat awak saya sedih sangat malam tu awak cakap ini mungkin permintaan terakhir awk kat someone tu..saya sedih sangat-sangat awak..hmm awak lepas ni kita jangan minta pertolongan dengan org yang tak ikhlas ngn kita kan?
Sebalik nya org yang jauh,org yang kita tak bape berkenan plak yang mnmpakkan die ikhlas.


Encik T,thanx sebab tolong kami ek..bnyak dah jasa awak..Ermm bila ingat awak,saya teringat awak la org pertama yang saya jumpa kat hall tu..awak pndang saya macam awak knal je..cuak gak saya time tu..T_T..ingat lagi tak saya pnah add awak pas2 bila awak approve saya remove awak balik sbb saya nak make sure kan identiti awak sbnrnye..huhu..pnjang history nye..thanx wlupun saya tak knal awak sgt..tp thanx eh..T_T


Errm encik bawah..thanx untuk segala-gala nya..Cuma saya nak cakap,errmm awak slalu cakap yang mak ayah awak msti kecewa kan kalau awak buat perangai?so ingat-ingat la parents awak..lagi2 ibu awak yang suka masak ayam sos tu kan?Dan awak bruntung sebab awak ada Encik abg yang sayangkan awak n amik berat pasal awak..bukan nak kata ape,die memang take care psal awak..kalau ada msalah cite ngn die,bukan suh org lain cite kat die..*_*

No comments: