Followers

Monday, 5 September 2011

Kemaafan yg tertangguh



Ya Allah sesungguhnya sukar digambarkan perasaan ini Ya Allah.Sungguh berat ujian dari mu ini.Mengapa hati ini sungguh sulit untuk mengikhlaskan segala yang terjadi?mengapa?mengapa?Meskipun sudah lebih tiga bulan peristiwa tak terduga ini berlaku.Sungguh tak aku duga.Mengapa ia nya selalu menghantui?maafkan diri ini jika selama ini selalu zalim terhadap diri sendiri.Sungguh indah kenangan tiga bulan lalu kekadang aku fikir aku ke tu?macam tak pcaya je itu aku..Sudah aku cuba untuk tak terlampau memikirkan nya.Tapi tak berjaya .Aku penat dengan sume ni...aku penat penat dan penat tapi buat-buat tak penat aje la kan?Buat-buat tak faham...buat-buat tak tahu aje la kan?cakap memang senang..hmmmmm entah la

Ya Allah kadang-kadang aku rasa tak mampu untuk ikhlas..tak tahu entah kenapa teramat sulit untuk aku jalani hidup macam ni.Kadang-kadang hendak aje jerit sekuat-kuat nya ape salah aku sampai hamba allah ni buat aku macam ni?ape aje dosa aku dengan dia?dan nape harus aku?nape mesti aku???...Mungkin masa akan membuat aku lupa kan segala yang terjadi....^_^.Tapi bagaimana aku nak hadapi nya jikalau aku terpaksa berjumpa dengan nya?Semakin aku dihadapan nya semakin aku tak boleh control jiwa bergolak aku ni.Macam-macam perasaan ada.Mungkin dia tak ambik peduli sangat hal ni.Tapi aku je yang peduli.kuat kah aku?hmmm selama ni aku kuat sebab aku tak nak nampak lemah di hadapan nya 

Hipokrit sungguh aku ni...
Ya Allah kejam nya aku untuk menyalah kan si dia 100%..Lagi pun awak tak tahu kan saya bina harapan dalam diam ni???Sesungguh nya saya tak nak lagi bina harapan yang tinggi melangit..Bila saya mula berharap mula la saya kecewa...mula la saya patah hati...mula la saya patah semangat.Saya kecewa dengan awak,saya hmpa dengan awak...bukan salah awak tapi salah saya jugak.

Saya tak sepatut nya berkawan dengan awak guna perasaan...sepatut nya saya berkawan dengan awak tak payah guna perasaan...Baru la hati saya tak sakit kan?Terima kasih sebab pernah buat saya senang,buat saya bahagia..saya bahagia sangat sangat waktu tu...Sebab dah lama saya tak rasa ape erti bahagia..tapi dengan awak saya sempat merasa bahagia itu ape walaupun seketika cuma..Saya rasa saya macam perempuan gila pun ada jugak sampai sengih sorang-sorang senyum sorang-sorang.Thanx eh sebab jadi kan saya perempuan gila satu ketika dulu.....*_*
                                                                     

No comments: