Followers

Saturday, 4 June 2011

Novel je cinta

Firstly,

Yess hari ini kembali ke kebiasaan lama..
yeah hobi lama la ape lagiiiii
novellssssszz!!! dan my new hair weyh...jeles x?
waaa tetiba rasa excited plak lpas dah lama tak "ketagih" novel..huhu
ape kutuk2?peduli la...
urggghh nape aku baca novel ni?haishh entah la.No komen
aku dalam mood cinta ke?
ye la bila cakap pasal novel msti orang cakap camni:
novel cintan-cintun la tu..huh panas dan berapi je dengar
tapi..memang betul la novel ni memang bnyak pasal bab-bab feeling pun kan?
eh mana ada aq falling in love..biar la aq nak feeling dalam novel yang tebal tu
at least aku tak susahkan hidup sesiapa pun kan?
tau tak ape terjadi kat perpustakaan awam tu tadi?
errmmm tak nak la cite malu la..haha
errmm dah lama dah aku  tak "menjenguk"  dan "lepak" kat situ
rupa-rupanya dah bertukar orang rupanya..
klu dulu pmpuan skang ada lelaki la plak yang jaga..ermm tapi nasib dah berusia kot
ermm baik la orangnya dan peramah..
tetiba aku terdengar dorang bercerita pasal benda-benda yang tak sepatutnya aku tahu..haha
la ape la..dorang cite pasal life dorang,just bercerita sesama dorang
yang paling hot isu pasal 
"siapa yang salah antara suami isteri kalau still tak dapat zuriat"
urghhh ni aku just pandai-pandai bagi title
jangan fikir lain plak ye..
aku pun tak nak dengar ekceli tetapi dah terdengar kan
tak kan plak nak blagak suci tutup telinga plak weyh..haha

tp yang penting dah potong rambut..tak biasa lorh rambut pendek..huhu

No comments: