Followers

Thursday, 2 June 2011

Who knows


Mengapa mesti begini?pedihnye+peritnye luka dihati
Macam mane la nak rawat luka dihati
boleh tak nak letak iodine or plaster???
boleh tak???
Jikalau "mereka" bersalah...
Aku tak kisah pun kalau orang tak minta maaf dekat aku, 
Nape asyik aku aje nak minta maaf kat orang niyh??? 
Sekiranya benar akulah yang menimbulkan huru-hara,
Sekiranya benar aku  salah,ape salah aku tolong la bagitahu
Aku merayu sangat-sangat...
Nape aku harus bermonolog dengan diri sendiri???
Kemon la jangan biarkan aku hanyut dengan monolog yang aku cipta sendiri ni.
Kalian tak rasa ke bagaimana terseksanya jiwa aku dilayan sedemikian rupa ha?
Kalian datang dan pergi begitu sahaja bagai angin lalu
Tetapi mengapa mesti  aku ‘dihukum’ sebelum ‘pengadilan’ diketahui?
Ada kalian kisah akan feeling aku?
Ada kalian tahu  disebalik "kesenyapan" aku selama ini?
Ada kalian peduli dan ambil kira berapa bnyak air mata aku yang dah habis gugur mengalir???  
Mengapa aku tak diberikan hak untuk tahu di mana salah aku, atau diberikan hak menjelaskan apa yang disangka sebagai ‘kesalahan’ aku?
Nape judge aku macam tu sekali haa kalian?
Sebab korang ingat aku ni jenis diam so aku baik la..
Camtu ke?bila nmpak aku wat somethink yang bukan kebiasaan aku buat KAN?
Urgghh salah aku gak sebab dulu aku terlampau suci sangat kan drpd lelaki-lelaki ni
So skang aku yang terkna tempias bile kawan ngan lelaki je sume pndang serong je kan???
Kalian dah fikir macam-macam kan psal aku?
Salah erk kalau aku nak cari sedikit je pun kebahagian untuk diri aku?
Andai korang tahu..
Aku kesunyian sangat-sangat...
Kalau boleh aku tak nak hanyut dalam dunia aku yang terlalu kelam,pudar,gelap dan hitam tanpa warna ni.
Seandainya aku mampu,aku mahukan hidup yang colourful macam rainbow...
rainbow tu indah kan???

p/s:JANGAN CAKAP BELAKANG BOLEH TAK???
GOSIP LA YE GOSIP
ANDA DIPERALU-ALU KAN YE SAYANG-SAYANGS..MUAH MUAH MUAH!!!






No comments: