Followers

Monday, 6 June 2011

Awak,Sorry Saya Tak Tahu

Awak saya minta maaf sangat-sangat...saya minta maaf
Awak,rasanya saya ada hantar text yang saya minta maaf kat awk
Saya tahu awak bingung nape saya hantar text macam tu kan
Awak,secara jujurnya saya tak tahu pun 
Saya sedar saya yang salah
Saya rasa bersalah sangat ngan awk...
Tapi saya tak sengaja la awak
Saya harap awak faham ape yang saya lalui skang ni
Saya rasa bersalah sangat-sangat
Saya harap awak bahagia dengan die ye awak

Saya suka dengar ni..lagu ni bagi motivation 4 me..


                        


Semalam aku kelukaan
Kecewa kehampaan
Mencalar ketabahan
Impian seringku harapkan menjadi kenyataan
Namun tak kesampaian


Allah…
Inginku hentikan langkah ini
Bagaikan tak mampu untuk ku bertahan
Semangat tenggelam lemah daya
Haruskah aku mengalah
Namun jiwaku berbisik inilah dugaan
Dan langkahku kini terbuka
Pada hikmah dugaan uji keimanan
Dan dilontarkannya ujian
diluar kekuatan setiap diri insan
Allah…
Pimpini diriku,
Untuk bangkit semula
meneruskan langkah perjuangan ini
Cekalkan hati dan semangatku
Kurniakan ketabahan.
Agar mimpi jadi nyata..
padaMu ku meminta
Dan ku mohon agung kudratMu
Wahai Tuhan Yang Satu
Segalanya dariMu






   

No comments: