Followers

Saturday, 14 May 2011

maybe...


Maybe aq patut start dulu,mungkin ini yg terbaik
aq dah xtahan dh hidup macam ni..aty aq sakit sangat
aq boleh jalani ke kehidupan aq dengan melihatkan orang lain merana gak?
puas aq berfikir mencari jawapan untuk persoalan yang mungkin xdapat aq selesaikan
Tuhan,nape ko uji aq mcm ni?
tp pape pun aq bersyukur wlupun ko uji aq dengan pelbagai dugaan
mereka tetap jaga aty n perasaan aq wlupun aq xrapat ngn mereka
akhirnya jadi macam ni la..bila dah gaduh,kita gaduh besar
korang dah salah faham
time kasih...
tapi sedih sebenarya
sedih sangat pasal korang xtau cite sebenar
korang boleh x nk jadi jahat skang ni?
dah penat la ngn sume ni
penat sangat sangat sangat!!!
andai kata saya berubah korang kena terima la ye
sebab saya dh penat jaga aty orang lain
tp xda sape yg nak jaga aty ni
 nak dengar satu cite lawak x?
citenye camni tau
errrr nape la bile orang cite kat orang lain pasal somethink ni
n berharap orang tu xkan wat macam tu
tp akhirnya orang tu gak yang lg teruk wat sebenarnye
sedih sangat sangat
tp sedih2 pun terpaksa time tu sume
pasal fikirkan niat nak study

No comments: