Followers

Saturday, 2 April 2011

Jalan cerita




Setiap org punya jalan cerita yang berbeza-beza...
belok sana belok sini don straight2...
wah bila la nak straight2 ye jalan cite hidup ni
macam2 je drama dan sandiwara kat muka bumi Allah s.w.t ni
air mata sudah saya hidangkan
tak pasti dah bpe bnyak amount nye
saya sdih giler...
klu layan feeling music jiwang sorg2
so ape lagi?
awak sndiri knal saya
saya tak suka nynyi kan?
awak,malam ni nyanyi satu lagu untk saya boleh?
dalam mimpi pun boleh kot

kecewa sudah saya tunjukkan
dimanakah awak untuk membela saya?
klu dulu awak still bela saya
still ada story untuk buat saya tersnyum
nape dunia ni tak adil untuk saya?
mane life saya?
or mmg saya lifeless?
bila menipu,dosa...
mati seksa,masuk api neraka(ayat bdak hingusan)
still ingat tak ngn ayat bodoh saya ni?
skang saya yakin awak hnya
igauan masa lalu saya je..
awak,nape setiap kali saya hadir dalam hidup awak
msti bnyak je yang tak suka,dengki
awak,betul ke dorang sume jeles?
nape mereka perlu jeles ngn saya yang hati beku ni?
saya hidup dengan cara saya sndiri kot
saya tak pnah kacau life org lain pun
disbbkn tergugat saya relakan awak
Sakit yg saya rasakan untuk avoid awak
sakit untuk tak communicate ngn awak
sakit untuk tak dengar story awak yg funny tu
saya tak nak gara-gara seorg lelaki
ada plak musibah mnimpa saya...
saya hilang snyum saya
bagi saya,saya memang saya gagal
even kat sini pun saya still gagal
saya hilang sume nye..
saya hilang sume org yang saya sayang..
awak..klu saya mati awak kisah tak?
awak,awak cakap klu saya sakit awak nak rawat saya?
btul ke?
awak,maafkan saya...
saya rasa pnntian saya untuk awak sia-sia je kot
padahal saya yang buat angkara dulu
klu bnyak sgt pncaroba
maknenye awak bukan jodoh saya...
saya tau ni bukan jodoh untuk terus
bina mahligai indah berdua dgn awak
tapi ni hakikat dan realiti
mungkin pancaroba tu adalah satu ptanda
yang awak mmg bukan untuk saya...
saya bukan untuk awak
awak,nape saya suka sangat fikirkan persaan org lain?
boleh tak saya nk dissect ape yg ada dalam kotak fikiran ni?
kkdg saya tgok org lain hepi je..saya?
awak faham2 sndiri la..
sume org nak wat saya sedih
macam2 drama dan konflik kat sini....
awak,nape org lain boleh bina kebahagiaan atas deraian air mata saya?
saya ingat nak bina hidup baru,dengan suasana baru
dengan org baru selain awak
tapi tu hnyalah kehampaan je buat saya
saya hmpa ngn awak,hidup baru saya pun hmpa gak
skang saya mmg touchink hbis ngn awak
awak pun msti dh bnyak touchink ngn saya
awak,saya nk nangis..
Awak,saya tak faham...
nape org perlu berlumba-lumba untuk mncri cinta ni?
Awak,salah kah saya untuk sndiri?
Awak kekadang saya geram ngn ragam manusia ni...
Alone salah,rapat ngn someone salah..hbis ape je yang tak salah?
Klu tak kawin pun salah...so pe lagi?
Ape yang harus saya pilih?
Ape je pilihan yang saya ada???
btw biar la feeling ni macam ni
Feelingless untk wat drama  kat sini yg gempaksss kat pawagam ni...
Sorry untuk drama saya yang saya cipta dulu
Saya tau awak sakit untuk drama kita tu
Tapi saya xda jalan lain masa tu...
Saya avoid awak,awak avoid saya..
Ingat kacang ke?Tak kacang tau tak???
Dengan jujur saya dulu mmg saya sayang awak sgt2
tapi awak je yang tak tahu
Saya tak nk dah bina hidup baru
Organ2 dan urat saraf saya dah penat
Penat sangat sangat sangat
Biar je macam ni...

No comments: